Baddha Padmasana

(Sujungta lotoso poza)
Baddha sanskrito kalba reiškia „sujungtas”, „surakintas”. Sėdint šia poza, rankos ir kojos atrodo lyg surakintos. Sukryžiuokite už nugaros rankas, suimkite jomis abiejų kojų nykščius.


Pratimo atlikimas

1. Atsisėskite Padmasana. 2. Dešinę ranką užkiškite už nugaros ir siekite tolyn, kol plaštaka atsidurs netoli kairės šlaunies. Linktelėkite į priekį, dešine ranka suimkite uždėtos ant kairės šlaunies dešinės kojos nykštį. Sėdėkite šia poza keletą sekundžių. 3. Tą pat atlikite ir kaire ranka: užkiškite už nugaros ir suimkite kairės kojos nykštį. 4. Stuburą, kaklą ir galvą laikykite tiesiai. Pilvą įtraukite. Keliais remkitės į grindis. Žiūrėkite į priekį. Kvėpuokite paprastai. 5. Šia poza sėdėkite iš pradžių 10 sekundžių, vėliau — kiek galite. 6. Grįžkite į pradinę padėtį. 7. Pratimą atlikite dar kartą, pakeitę kojų ir rankų padėtį.

joga kaune

Pastaba

1. Pirma išmokite Padmasaną, po to — Baddha Padmasaną, nes ji sudėtingesnė. 2. Jei sunku suimti abiejų kojų nykščius, suimkite vieną, kai jį atleisite — suimkite kitą. Po kurio laiko pozą atliksite be vargo. 3. Pozos negali daryti nėščiosios.

Kuo naudinga Baddha Padmasana?

1. Tai, kas pasakyta apie Padmasana, tinka ir šiai pozai. 2. Baddha Padmasana daro lankstesnius pečių, rankų, kojų ir klubų sąnarius, nes jie stipriai tempiami. 3. Išvysto krūtinės ląstą, nes apkraunami tarpšonkauliniai raumenys. 4. Mažina pečių ir nugaros skausmą. 5. Tiesina stuburą.

Parašykite komentarą