Baddha Konasana

(Gydomoji sėdima poza)

Sanskrito kalba baddha reiškia „užrakintas”, kona — „kampas”.

Pratimo atlikimas

1. Atsisėskite Bhadrasana, rankomis suimkite kojų pirštus. Žiūrėkite tiesiai. 2. Alkūnes uždėkite ant šlaunų ir lengvai spauskite žemyn. 3. Giliai įkvėpkite. Lėtai iškvėpdami, pamažu lenkitės į priekį. Nepakeldami nuo grindų sėdmenų, galvą padėkite ant grindų. Alkūnes irgi padėkite ant grindų. 4. Pabūkite tokia poza penkias sekundes ar ilgiau, kiek galite išbūti nekvėpavę. 5. Lėtai grįžkite į pradinę padėtį. Keletą minučių atsipalaiduokite Savasana. 6. Pratimą atlikite ne daugiau kaip du kartus.

jogos pozos

Kuo naudinga Baddha Konasana?

1. Išmankština klubų sąnarius, stuburas tampa lankstesnis. 2. Sumažėja klubų sąnarių skausmas, išnyksta tempimas nugaroje ir šlaunyse. 3. Sumažėja riebalų ant šlaunų. 4. Gerėja virškinimas. 5. Padeda gydyti šlapimo organų veiklos sutrikimus. 6. Moterims sutvarko menstruacijų ciklą, užtikrina normalią kiaušidžių veiklą.

Parašykite komentarą