Yoga Mudra sėdint Vajrasana

Yoga Mudrą galima atlikti sėdint Vajrasana.

Pratimo atlikimas

1. Atsisėskite kaip ir atlikdami Vajrasaną. Kelius suglauskite, rankų plaštakas padėkite ant kelių. 2. Sugniaužkite rankų plaštakas, keturiais pirštais apimdami nykščius, ir padėkite jas abiejose pilvo pusėse truputį žemiau bambos. 3. Giliai įkvėpkite, po to lėtai iškvėpkite. Iškvėpdami ir laikydami ant pilvo rankas, lenkitės į priekį, kol kakta paliesite grindis ir visą krūtinę prispausite prie šlaunų. Lenkiantis kumščiai švelniai spaus apatinę pilvo dalį. Lenkdamiesi visiškai iškvėpkite. Tai galutinė poza. 4. Nekvėpuodami galutine poza pabūkite dešimt sekundžių arba ilgiau, jei galite lengvai išbūti nekvėpavę. Jei galutine poza galite išbūti apie pusę minutės, kvėpuokite paprastai. 5. Grįžkite į pradinę padėtį. Lėtai ir giliai įkvėpdami, išsitieskite, atsisėskite Vajrasana, rankų nuo pilvo nenuimkite. Visiškai iškvėpkite. Rankų plaštakas padėkite ant kelių. Atsipalaiduokite, keletą kartų giliai įkvėpkite ir iškvėpkite. 6. Pratimą atlikite 3 kartus. Nuimkite nuo kelių rankas, ištieskite kojas. Visiškai atsipalaiduokite.

joga mudra vajrasana

Kvėpavimas

Kvėpuokite taip pat, kaip ir atlikdami Yoga Mudrą.


Pastabos

1. Atliekant pozą, sulenktas per alkūnes rankas šonuose laikykite simetriškai ir nepriglauskite prie savęs, nes tai jums trukdys. 2. Lenkdamiesi į priekį ir grįždami į pradinę padėtį, rankų nejudinkite, laikykite jas visą laiką ant pilvo toje vietoje, kur padėjote. 3. Galutinės pozos trukmę po truputį ilginkite. 4. Pozą darykite labai lėtai, be staigių judesių. 5. Treniruokitės nevalgę.

Kuo naudinga ši poza?

Tai, kas pasakyta apie Yoga Mudros poveikį, tinka ir šiai pozai. Be to, treniruojantis nusmukę pilvo organai atsistato į reikiamą vietą. Poza gydo vidurių užkietėjimą.

Comments
Parašykite komentarą